Průběh cesty

ANO!!!! Promítání se koná v sobotu 5.září na zahradě pensionu v Karlovicích!!!

Promítat začneme zhruba kolem 20. hodiny, až bude trochu šero, abyste na tom plátně taky něco viděli.  :-)      Ale jinak přijeďte už odpoledne, opečeme nějaké klobásky, gulášek taky bude, pivo budeme točit přímo na zahradě a ani počaí nás neodradí, bo máme vypůjčený vojenský stan, takže se budete mít kam schovat.  Na spaní si přivezte spacáky a stany, na zahradě je místa haba-kuk.    Tak v sobotu AHOJ!!!

Tady zase jako loni bude Peťa (Bača) psát formou komentářů naše SMS zprávy. Můžeš tedy sledovat den po dni jak postupujeme a nějaké ty zážitky. (Pro starostlivé rodiče důkazy, že jsme v pořádku.) A klidně piš i ty své vzkazy, názory, připomínky.

Takže START - 02.08.2009 z Otrokovic

A pokud se vrátíme, tak tady nahodíme nějaké fotečky.

Tak zatím AHOJ, sledujte naši cestu a držte nám palečky!!!   :-)

Zdar kamarádi

(Zdeněk Dr., 10. 8. 2009 15:53)

Sleduji vaše společné dobrodružné cestování,jsem duší s vámi a přeji jen ty nejkrásnější možné zážitky a šťastný návrat domů!!! :-)

:-)

(Pospa, 10. 8. 2009 14:23)

Zdravím Adventuristy!!! Koukal jsem na ty Tomovi fotky a už se nemůžu dočkat až dovezete ty vaše,ikdyž stím co si dovezete se fotky rovnat nemůžou. A budtě v klidu, na guuzách vás honit nebudou. Tak se nám hezky vraťte,pořádně to oslavíme.
¨JÓÓ a ten zlatý píst vám jen tak nenecháme!!!!!!!

Pechčaraly

(Kocoška, 10. 8. 2009 13:49)

Ahojte šílenci,
docela Vám závidím.Musí to být fakt náááádhera:-))
A o Zlatý píst si budete muset zabojovat,stav už je docela plný a letos se nám přihlásil i jeden cyklista,tak doufám,že to nevyhraje......pa a kilometry bez nehod.

den 8. - primo z Albanie

(BATMANI a spol., 9. 8. 2009 22:11)

[Nejprve omluva, nemaji tady ceskou klavesnici, takze bez diakritiky].
Dnes jsme ujeli 242 km, prumerna rychlost 57,2 km/hod. Dnes jsme vstavali v 7 hodin, sli jsme se nasnidat a pak hezky do more. Koupanicko paradni, vubec se nam nechtelo z vody. Pak jsme dali vynikajici kaficko a sli jsme se sbalit. V 10.01 hod jsme vyjeli Z kempu smer: Tirana, Fruske-Kjure, Mamurras, Lac, Rubik, Kukes. V Kukes jsme se ubytovali v hotelu Amerika. Kouknete na odkaz, stoji to za to, jaky LUXUS maji v Albanii: www.baramerika.com . Nastacime se divit a to jsme jeste nebyli na veceri. Luxusni pokojicky s vlastni kuchynkou a socialkama, v cesku by se mohli ucit, jak se chovat k hostum a co jim nabidnout. Dnes byla zase trochu off cesta, obcas silnice chybela uplne, nekde chybela jen cast. Neskutecne nadherne jsme se projeli pres hory, cesticky jak vymalovane, prekrasna priroda a mili lide. Ani to nejde vypravet, jak je tato zem nadherna, zajimava a rozmanita. Kdo by myslel, ze je tady nebezpecno, ten je na velkem omylu. Lide jsou tady uctivi, vstricni a pratelsti. Jen jim trochu chybi smysl pro poradek, to se holt jeste budou muset naucit. To byste meli videt tu ekologickou likvidaci komunalniho odpadu...
Takze: cestu si maximalne uzivame, dovolena je jak ze zurnalu, vsechny zvesti o "nebezpecne zemi" jsou zcela zcestne a hlavne - je tady porad na co koukat. Ani se nam nebude chtit domu.... A vy vsichi, co prijedete na promitani fotek, tak se sem urcite budete chtit taky podivat. Tak zatim pa,pa, zitra zase napise zpravicku Peta-Baca.
Vsechny vas zdravi: Klara, Stanka, Batman, Jozo a Ruda.

pozdrav

(Partikovi , 9. 8. 2009 19:30)

Moc zdravíme celou vaši skupinu,denně čteme vaše zprávy dnešní den je tedy vyčerpávající v myšlenkách si představujeme tu krásu,kterou nám tak výstižně popisujete.Až se mi nechce věřit,že prožíváte takovou krásu z přírodních scenérií.Tají se mi dech,když čtu o těch srázech nad mořem,jedte opatrně ať se všichni ve zdraví vrátíte.Budete asi o nějaké kilo lehčí,když jste jedli i suchý chleba a máte za sebou tolik kilometrů.Doma to však doženete,hlavně mladá slečna.Tu jízdu na motorce bych si netroufla,ale vidět a zažít to co vy by se mi líbilo.Moře,hory,památky.Šťastnou jízdu bez nehod a stále spokojenost z cest moc přejeme a Pavle vrať se.

100BUBU

(Tomáš, 9. 8. 2009 15:19)

Tak sem zbouchal ten článek

jo a delaš mi chute na to albánsko

Den 7 a ještě jedna

(Batmani, 9. 8. 2009 10:13)

Ruda dnes opět chválil, dokonce několikrát za sebou. Tentokrát ale chválil sám sebe. :-) Říkal, že tady zůstává. I Jožo. Kajka zdraví vás všechny. Sledujete naši cestu? Musíte se sem zajet podívat. Je to tady fakt nádherné. Moře, hory, lesy, klikaté silnice, prostě všechno. A vúbec tady není nebezpečno, lidi jsou velice přátelští a pohodoví. Prostě parádní dovolená. :-) Tak zatím pá, posíláme pozdravy všem, zítra se zase ozveme.

Den 7 pokračování

(Batmani, 9. 8. 2009 10:02)

Jedeme dál směr Fier, Kavajë až do města Durrës kde jsme sehnali hotýlek na pláži 50m od moře. Ráno jsme se koupali v Ionském moři a teď v Jadranu. Nádhera! Kam se hrabe třeba Itálie! Jeli jsme kousek po dálnici, úplně parádní cesta, rovná jak podle pravítka, dalo by se to po ní prášit na plné kule, ale pobíhají tady ovce, kozy, slepice, a po krajnici jezdí v protisměru vozíky tažené koníkama a oslíkama. Docela divočina, musíme být pořád ve střehu. Jinak lidi jsou velice přátelští, usměvaví a vlastě úplně v pohodičce. Na silnici jsou ohleduplní, slušní a opatrní, nikam zbytečně nespěchají a raději počkají, než aby se mezi sebou poťukali. Hodně lidí na nás mává, dokonce nám mávají i policajti, co u cesty měří rychlost. Všichni policajti tady mají na očích zrcadlovky, asi je fasují k uniformám. :-)

Den 7

(Batmani, 9. 8. 2009 9:39)

dnes 241km. Hned při výjezdu z pláže kde jsme spali jsem to v první vracečce na písčité cestě přes balvan naprášila do křoví. Fogásek má natlučený zoban a já mám poškrábanou ruku od trní. Fogasův zoban opravila americká teroristická páska a můžeme frčet směr Sarande. Průjezd tímto městem je zážitek. Všude miliony aut, lidí, rozbité cesty, bahno, voda... Pomalu se prokousávali na výpadovku směr Qeparo. Jedeme pořád podél pobřeží, z cesty je pořád vidět moře, pláže i přístavy. Šplháme strmou uzounkou klikatou silničkou do hor, pod náma srázy do mořských útesů, krajnice bez svodidel, jen prudké strže dolů. Kolem cesty jsou mraky pomníčkůs fotkama, asi těch, co ty zatáčky nedotočili. Super Extra Unikátní svezeníčko! Už teď vím, že nejsme v Albánii naposledy. Je to jedna velká nádhera!

závody do vrchu

(Bača, 8. 8. 2009 11:06)

Kdo má zájem se podílet na organizaci vrbenského závodu do vrchu jako traťový komisař?? Kontakt Polda Pleva 777 811 034. Začíná se 15.8. v 6.30 školením a konec neděle odpoledne. Strava zajištěna.

Den 7 ráno

(Batmani, 8. 8. 2009 8:37)

Teď vstáváme, večer jsme zapařili se dvěma angličanama, co tady spí v karavanu. Mají dva pejsky, jednoho pointra a jednoho křížence knírače a něčeho neidentifikovatelného. A majitelé tady nechávají jednu toulavou fenečku, která má tři štěňata. Komu mám dovézt pejska? B-) Ležíme na oblázkové pláži, vychází sluníčko, prostě idylka. P.S. Pohár z pechčarely vám zadarmo NEDÁME!!! Cha,cha!!

Den 6

(Batmani, 7. 8. 2009 21:32)

Tak: dnes 220km. Cesta slušný offík, sice po jakože asfaltu, ale občas jedeme jen po hlíně. Vracečky jsou čím dál tím ostřeší a užší, je to mazec, co tady znamená hlavní cesta :-) Jeli jsme směr Leskovik, Permet a dál na Girokaster. Tady je starodávný hrad, kde jsou děla z 2.světové války a jedno sestřelené americké letadlo. Dále jedeme směr Mesopotam, tady je starý kostel-rotunda. Dojeli jsme k Sarande, kde jsme našli pláž, kde přespíme, všude je beznadějně plno a musíme přespat venku. Neva, dáváme si pivo a už asi dvě a půl hodiny čekáme na jídelní lístek. Žereme v hospodě suchej chleba, kterej jsme koupili dopoledne v nějaké vesnici. Přes moře je vidět Řecko. Opět jsme změnili plán-do Řecka nejedeme! Dnes mi upadl Fogásek, naštěstí mám Lojzo brašny, které mně uchránily od materiálních škod. Lojzíku. DÍK!!!´=* P.S poznámka Bača. Kdo tomu poslednímu smajlovi nerozumý, tak je to "posílám pusu". Jsem fakt starej. Ještě že mám doma pubertu Zuzanu :-DDDDD

100BUBU

(Tomáš, 7. 8. 2009 17:41)

V rumunsku som videl chudobu a lenivých ludí, kluče v autách zaparkovanych pred domom, ochotných ludí ktorý ked vidia že potrebuješ pomôct tak pomôžu. a že by tam strašilo neviem. ale na ceste sa da stretnut asi všetko možne včetne medveda.

tridte odpad

(panther, 7. 8. 2009 14:47)

zdar,v rumunsku bych se bal,ČOOOOORTUUUV HRAAAAAD,TAM STRAŠAAAAAA.hlavne jedte opatrne,ruce nohy dorostou,ale ty nemecke kardany pak jdou do penez.

Ty brďo!!!

(Pechčové, 7. 8. 2009 14:01)

Ahojte všichni cestovatelé,dnes jedem trasovat Pechčaraly-konečný datum 19.9.-20.9.2009,odjezd od Oil team ve Vrbně,časy po 10-ti min.hlaste Pechčovi.
Ale nemějte strach,do Albánie fakt nepojedem:-))

100BUBU

(Tomáš, 6. 8. 2009 22:23)

tak ked pojdete na nejakou akciu tak napište. šel bych se sváma stretnou i na dýl jak na par minut na trajektu.

Pozdrav

(Partikovi rodiče Jože Ráža, 6. 8. 2009 21:06)

Zdravíme všechny dobrodružné cestovatele jsme v myšlenkách stále s vámi,přejeme šťastnou cestu po neprobádané zemi,pěkné cesty a zajímavé zážitky.

pro Tomáše

(Bača, 6. 8. 2009 21:03)

Díky za fotky a odkaz. Počkáme na komentář vaší cesty. Děláme dva srazy a různé akce. Více na
http://www.motoclanvrbno.estranky.cz/ . P.S. Zváni jsou všichni příznivci jedné i více stop!!

místo pohytu

(Bača, 6. 8. 2009 20:46)

dej mapy googlu Leskovik. Je tam i fotogalerie. Odkaz v liště je tak dlouhý, že to nebudu znovu zkoušet :-DDDD

Den 5 večer

(Batmani, 6. 8. 2009 20:35)

Dnes 149km, z toho asi 40km kva-kva-kvakvalitní offík: cesta uježděná v hlíně, ostré vracečky a nějaké to bahýnko. Ruda projel bez zaváhání, byla to jeho premiéra v terénu a obstál na jedničku. Dnes opět vyslovil: nerad chválím, ale :-) Jožo konečně zahodil gumové výplně stupaček. Jinak cesta z místa, kde jsme spali bylo 20km na albánskou hranici. Po překročení jsme se z města Podgradec jeli směr Korcë. Tady jsme odbočili do Voskopoje, kde je bazilika Sv. Mikuláše z roku 1726. Sem vede jen ta off cesta. Nádherné poježděníčko! Z Korcë jsme vyrazili na Leskovik. Jsme cca 15km před Leskovikem, kde jsme u cesty objevili kemp jak na západě. Právě máme hostinu , to uvidíte na fotkách, tu žranici! Kam se hrabe např. Itálie! Pavlínko, prosím pošli Zdenkovi Drlíkovi odkaz na tento web, je zvědavej. Jinak Klára má velikou pochvalu za fotky, které dělá za jízdy, těšte se na promítání! Budete čučet .-) Pospo, víš na jakých motorkách jezdí albánští policisté? No přece na Moto Guzzi!